W pobliżu
Rynek Hit
Opis
Aktualny obraz z kamery dostępny na zewnętrznej stronie internetowej. Kliknij w miniaturkę, aby go zobaczyć.
Czas lokalny
2019-09-23 04:31 CEST
Strona źródłowa
Encyklopedia
pl gb
Odświeżanie
Przekaz strumieniowy
Udostępnij
Facebook Twitter Blogger E-mail
Odsłony
106 694
Zgłaszający

Reklama
Pogoda
temperatura: 17 °C
prędkość wiatru: 4 km/h
kierunek wiatru: 103 °
ciśnienie: 1016 hPa
opady: 0.0 mm
wilgotność powietrza: 69%
zachmurzenie: 1%
widoczność: 10 km
wschód słońca: 06:30
zachód słońca: 18:40
wschód księżyca: 01:00
zachód księżyca: 15:55
maksymalna temperatura: 21 °C (70 °F)
minimalna temperatura: 13 °C (56 °F)
Indeks UV: 5
Pogoda
temperatura: 21 °C
prędkość wiatru: 10 km/h
kierunek wiatru: 116 °
ciśnienie: 1014 hPa
opady: 0.0 mm
wilgotność powietrza: 67%
zachmurzenie: 23%
widoczność: 10 km
wschód słońca: 06:32
zachód słońca: 18:38
wschód księżyca: 00:18
zachód księżyca: 16:44
maksymalna temperatura: 21 °C (70 °F)
minimalna temperatura: 11 °C (52 °F)
Indeks UV: 5
Pogoda
temperatura: 18 °C
prędkość wiatru: 13 km/h
kierunek wiatru: 203 °
ciśnienie: 1010 hPa
opady: 4.1 mm
wilgotność powietrza: 70%
zachmurzenie: 86%
widoczność: 10 km
wschód słońca: 06:33
zachód słońca: 18:35
wschód księżyca: 01:31
zachód księżyca: 17:24
maksymalna temperatura: 18 °C (64 °F)
minimalna temperatura: 14 °C (57 °F)
Indeks UV: 4

Położenie na mapie
Pokaż na mapie
Współrzędne geograficzne
50°19'19" N 19°7'60" E

» Popraw lokalizację

Rezerwacja noclegów

Znajdź hotel, hostel, apartament lub inny atrakcyjny nocleg w wybranej lokalizacji:

Hotele

Data zameldowania

Data wymeldowania


Komentarze
avatar
Anonimowe komentarze pojawią się po akceptacji moderatora. Zaloguj się, aby Twój komentarz był od razu widoczny. Jeśli nie posiadasz konta, możesz je założyć w kilka sekund. Dodając komentarz oświadczasz, że akceptujesz Polityką Prywatności portalu WorldCam.
 
avatar
01:32 12-12-2017 | IP Hash: jnfr8mg7
~Jd

Rynek w czeladzi to kamieniolomy .jak ktos napisal u dolu powiniwnen byc
wizytowka miasta owszem jest ale kto to widziemoticon Wczesniej jezdzily autobusy przez rynek .teraz jest zapominany
odpowiedz
avatar
21:34 23-05-2016 | IP Hash: 3de2fud
~jasiu

to ja wlasnie tam gralem
odpowiedz
avatar
21:32 23-05-2016 | IP Hash: 3de2fud
~jasiu

a tequile kolo kosciola ktos pamieta ta dyskoteka poczatek roku 2000
odpowiedz
avatar
00:05 13-10-2015 | IP Hash: 3up9t
~Karaol

Pozdrawiam serdecznie naszych wszystkich milusinskich,
Dudek mały ludek, krypciątko prosiątko, tak kiedyś na mnie mówiono u mnie na dzielni.
odpowiedz
avatar
20:52 27-04-2014 | IP Hash: 1055epiq
~trolex

Czeladź, a właściwie ktoś z Czeladzi zniszczył mi życie... emoticon
odpowiedz
avatar
18:45 10-01-2014 | IP Hash: c81h2k
~riki

Wieś i tyle nic się tu niedzielę 10 lat temu było lepiej była tenisa i funtango teraz niema nic
odpowiedz
avatar
21:06 01-01-2014 | IP Hash: 57fpo81l
~Ewa -Warszawa-Czeladź

Ale pusto... Czy w Czeladzi na Rynku nie ma choinki? Czy mój kiepski wzrok / zły przekaz z kamery? Nie dostrzegam;(
odpowiedz
avatar
23:34 27-06-2013 | IP Hash: f3a7i
~Arek

Na bieżąco. Sprawdziłem.
odpowiedz
avatar
17:05 14-05-2013 | IP Hash: 5mi0
~derf

Mam pytanie do wszystkich oglądających obraz z kamery na rynku czy obraz przedstawiany jest na bieżąco czy z 20- minutowym opóźnieniem ?
odpowiedz
avatar
15:05 24-11-2017 | IP Hash: am5d
~pika

dokładnie21s
avatar
13:29 27-07-2011 | IP Hash: 1se0sj
~mari787

elo spoko ta kamera
odpowiedz
avatar
13:06 18-02-2011 | IP Hash: ot4u80p
~olek

Z instalowaniem dodatków to szajs nie kamera.
odpowiedz
avatar
10:50 01-12-2010 | IP Hash: 77u
~torkocz

no niestety ja tez juz nie mieszkam w czeladzi tylko w angli jak by sie dalo byc kims po polskich szkolach i dostrawalo by sie prace bylo by inaczej a jest inaczej wiec lipa pozdrawiam wszystkich z Czeladzi
odpowiedz
avatar
17:18 31-12-2015 | IP Hash: 44gdhi9s
~Grzes

Pozdrow mame....
avatar
22:51 08-02-2014 | IP Hash: 6t2nj
~nick

jakie miasto w angli?
avatar
22:33 17-08-2012
~karo7

Właśnie że super jest na rynku w Czeladzi a zwłaszcza teraz w nocy bo jest wszędzie oświetlone i widać co się dzieje,może w Anglij w mieście jest lipa bo tam napewno nie ma nigdzie kamer i nie są oświetlone uliczki.
avatar
23:58 27-04-2010 | IP Hash: 2wma
~emigrant :P

tesknie za domem jakikolwiek by on nie byl... szkoda ze moj kraj nie jest mi wstanie zapewnic wystarczajacych warunkow do samorealizacji. Chcialbym byc kims u siebie w kraju. Moze kiedys... pozdrawiam wszystkich z mojego rodzinnego miasta.
odpowiedz
avatar
19:11 23-08-2009 | IP Hash: 5ia6sri
~mieszkanka Czeladzi

Kto podjął decyzja o położeniu takiej kostki granitowej po tym nie da się chodzić. Czy władze miasta tego nie widzą?
odpowiedz
avatar
13:26 20-07-2009 | IP Hash: 3t9kc
~bolek

Kamera cdd.
odpowiedz
avatar
17:31 14-03-2009 | IP Hash: 1jctg0
~czeladzianka

W tej chwili Rynek to wielki parking. Nie powinno tak być,
bo starówka powinna być wizerunkiem miasta.
odpowiedz
avatar
17:14 01-11-2008 | IP Hash: 1c0v4572
~jerzy

jestem zachwycony oswietleniem starowki.
odpowiedz
avatar
14:59 01-11-2008 | IP Hash: 1c0v4572
~ziomalka

niezla ta starowka,tylko gdzie ukryja sie menele?
odpowiedz
avatar
09:24 13-09-2008 | IP Hash: 1c0v4572
~jerzy

ciesze sie ze moge ogladac chociaz czastke mojego rodzinnego piekniejacego coraz bardzej miasta , ale zycze sobie i miastu podobnej kamery np. w rynku. Przykladem niech bedzie Brodnica.
odpowiedz
avatar
20:20 18-12-2007 | IP Hash: chq8pf
~Warkot

ale macie ladny widok z kamerkiemoticonemoticon!wszystko naprawde wszystko widac.....i ta dynamiczna kamera juz tak dlugo aktywna.Rewelacjaemoticonemoticonemoticon! emoticon
odpowiedz
avatar
13:26 17-04-2007 | IP Hash: zhpi9f
~ziom

emoticon
odpowiedz
Wortal WorldCam.pl nie ponosi odpowiedzialności za komentarze Użytkowników zawarte pod kamerami, w postach na forum oraz jakichkolwiek innych miejscach wortalu. Zastrzegamy sobie prawo blokowania, usuwania oraz modyfikacji komentarzy zawierających treści niezgodne z polskim prawem lub uznane jako obraźliwe.

Zobacz także: