W pobliżu
Zbiór kamer Hit
Opis
Aktualny obraz z kamery dostępny na zewnętrznej stronie internetowej. Kliknij w miniaturkę, aby go zobaczyć. Kamera przypisana do kategorii Kamery drogowe.
Czas lokalny
2019-12-10 05:39 CET
Strona źródłowa
Encyklopedia
pl gb
Odświeżanie
Przekaz strumieniowy
Udostępnij
Facebook Twitter Blogger E-mail
Odsłony
184 941
Zgłaszający

Reklama
Pogoda
temperatura: 6 °C
prędkość wiatru: 24 km/h
kierunek wiatru: 280 °
ciśnienie: 1010 hPa
opady: 0.1 mm
wilgotność powietrza: 81%
zachmurzenie: 75%
widoczność: 10 km
wschód słońca: 07:48
zachód słońca: 15:48
wschód księżyca: 15:02
zachód księżyca: 05:26
maksymalna temperatura: 5 °C (40 °F)
minimalna temperatura: -0 °C (32 °F)
Indeks UV: 1
Pogoda
temperatura: 4 °C
prędkość wiatru: 9 km/h
kierunek wiatru: 178 °
ciśnienie: 1015 hPa
opady: 0.0 mm
wilgotność powietrza: 70%
zachmurzenie: 26%
widoczność: 10 km
wschód słońca: 07:49
zachód słońca: 15:48
wschód księżyca: 15:32
zachód księżyca: 06:38
maksymalna temperatura: 4 °C (40 °F)
minimalna temperatura: -4 °C (26 °F)
Indeks UV: 1
Pogoda
temperatura: 3 °C
prędkość wiatru: 7 km/h
kierunek wiatru: 208 °
ciśnienie: 1005 hPa
opady: 1.6 mm
wilgotność powietrza: 80%
zachmurzenie: 91%
widoczność: 8 km
wschód słońca: 07:50
zachód słońca: 15:48
wschód księżyca: 16:10
zachód księżyca: 07:49
maksymalna temperatura: 3 °C (37 °F)
minimalna temperatura: -5 °C (24 °F)
Indeks UV: 1

Położenie na mapie
Pokaż na mapie
Współrzędne geograficzne
51°12'36" N 16°9'24" E

» Popraw lokalizację

Rezerwacja noclegów

Znajdź hotel, hostel, apartament lub inny atrakcyjny nocleg w wybranej lokalizacji:

Hotele

Data zameldowania

Data wymeldowania


Komentarze
avatar
Anonimowe komentarze pojawią się po akceptacji moderatora. Zaloguj się, aby Twój komentarz był od razu widoczny. Jeśli nie posiadasz konta, możesz je założyć w kilka sekund. Dodając komentarz oświadczasz, że akceptujesz Polityką Prywatności portalu WorldCam.
 
avatar
19:09 10-12-2017 | IP Hash: 9hk7r
~Fu Chan Somm Xing Ping

ok, jest spoko
odpowiedz
avatar
22:34 14-11-2016 | IP Hash: 42g0l
~Ju li

Po co kamery na katedrę? Może na parkingi by się przydały bo ciągle krążą lusterka dekiel itp itd może jak już mamy straż miejska to niech kontrolują rejony parkingowe a nie tylko daje mandaty za złe parkowanie bo bilet skończył się za 10minut za wcześnie...
odpowiedz
avatar
09:11 16-05-2016 | IP Hash: 64l5be
~anonim

Dzień dobry, czy dzięki tym kamerom można odtworzyć zdarzenie z dnia 09.05.2016 między godziną 16:30 a 17 z ul. Parkowej? Poszukuję nagrań lub świadków zmiażdżenia samochodu przez spadający konar drzewa. Było to auto mojej mamy, która używa go do systematycznych dojazdów na leczenie. Jest poważnie chora. Auto miało 13 lat, gdyby ktoś złośliwy chciał napisać "trzeba było kupić polisę AC".
odpowiedz
avatar
14:19 05-03-2016 | IP Hash: 5h799jd
~sylwia

fajne
odpowiedz
avatar
14:18 05-03-2016 | IP Hash: 5h799jd
~Julita♥

Są bardzo fajne w użyciuemoticon
odpowiedz
avatar
10:01 04-02-2015 | IP Hash: b3m7pn
~niepełnosprawna

Wielka szkoda że takie duże miasto nie ma porządnego monitoringu...na potwierdzenie ze to kicha sa linki innego dużo mniejszego miasta...wstyd legnica


To jest profesjonalne podejście do tematu
odpowiedz
avatar
13:48 13-01-2016 | IP Hash: b3m7pn
~niepełnosprawna

Nie podaliście linku do strony wzorcowej hm./kamery.html Dlaczego nic nie robicie choć legniczanie żle sie wypowiadają na temat okamerowania
avatar
11:19 11-01-2015 | IP Hash: 1lcjpd
~robertus

legnica moje miasto jest super
odpowiedz
avatar
14:31 09-12-2014 | IP Hash: 7iqjoh
~dikiliki

legnjca jest naiładnieisza emoticon
odpowiedz
avatar
17:10 31-10-2014 | IP Hash: 1er47s
~ja

dajcie link na monitoring legnica!
odpowiedz
avatar
07:25 29-01-2014 | IP Hash: 88hik3
~paulina

ja mieszkam w legnicy ale jestem narazie w domu dziecka z moją mamą olą i wujkiem krzyśememoticon
odpowiedz
avatar
19:05 26-11-2013 | IP Hash: dja82
~Rewi7

Nie działa -emoticon
odpowiedz
avatar
22:11 15-04-2013 | IP Hash: olj1k07
~ddssss

mi dziala
odpowiedz
avatar
17:22 17-01-2013 | IP Hash: isg6
~juki

te kamery to sa do du....one wcale nie dzialaja,nalezy tez domniemac,ze straz miejska tez nic nie widzi,to po co one saemoticonemoticon?
odpowiedz
avatar
11:20 30-04-2012 | IP Hash: dm247
~:l

Teraz jest okemoticon
odpowiedz
avatar
09:28 20-03-2012 | IP Hash: 5js8k0
~zybi

Mało tych kamerek ale mysie że będzie ich więcej tylko kiedyemoticonemoticon?
odpowiedz
avatar
15:59 11-11-2011 | IP Hash: 1hbj
~Max

mogli by włączyć więcej kamer.
odpowiedz
avatar
08:13 11-10-2011 | IP Hash: h0o7ve88
~qqe22

Ale szajs
odpowiedz
avatar
14:34 19-09-2010
~cezarr2

I....znowu nic nie ma, mają wszystkich internautów za przeproszeniem w d..... emoticon
odpowiedz
avatar
02:11 21-08-2010 | IP Hash: 3dh2v
~jw

Kiedys byly cztery kamery a teraz sa dwie dlaczego?. emoticon
odpowiedz
avatar
02:08 21-08-2010 | IP Hash: 3dh2v
~lol

No juz jest ok. emoticon
odpowiedz
avatar
22:01 16-08-2010 | IP Hash: 361gt
~lol

Lipa nie dzalaemoticonemoticonemoticon!. emoticon
odpowiedz
avatar
18:25 14-07-2010 | IP Hash: 5zpb
~zydek

skirlidiab odwal sie od legnicy emoticon
odpowiedz
avatar
01:48 31-05-2010 | IP Hash: 80fc
~guru

ale lipa.
odpowiedz
avatar
17:13 05-05-2010 | IP Hash: 4fsq2
~skirlidiab

pewnie wstydzą sie pokazać tego co teraz sie tam dzieje.... masakra jakaś
odpowiedz
avatar
12:48 24-02-2010 | IP Hash: 1jixmxy1
~sebo_l

dzwoniłem właśnie do urzędu miasta i strona jest w trakcie naprawy, ponieważ padły im łącza emoticon
odpowiedz
avatar
22:53 19-02-2010 | IP Hash: apjie9ih
~mealla

Czemu nikt tego nie naprawi? emoticon
odpowiedz
avatar
17:21 02-02-2010 | IP Hash: a8l0gt
~tadeiro32

Tyle kasy poszło na instalowanie kamer i znowu wtopa.Jaki pan taki kram
odpowiedz
avatar
14:38 04-01-2010 | IP Hash: 6qdj
~Magdaa

moze kos by cos z tym zrobil....!wkoncu po to ta strona zeby sobie poogladac!
odpowiedz
avatar
17:40 31-12-2009 | IP Hash: 4ljbv
~Kitt

Od jakiegos czasu nie działa :X Pochrzaniło cos się na stronie tam :X.
odpowiedz
avatar
12:34 21-12-2009
~ormianiec1993

kamery wogóle nie działaja jestem w łekawie i chce zobaczyć legnice i sie nie da i
odpowiedz
avatar
12:26 21-12-2009
~ormianiec1993

nawet sie obraz nie wyświetla wstyd
odpowiedz
avatar
16:57 15-12-2009 | IP Hash: hhpc2y
~kasia

lipa i tyle
odpowiedz
avatar
12:37 26-11-2009
~robo434

Legnica to dziura zabita dechami od świata,ale to moja dziura i czasami z sentymentu chciałbym popatrzeć jak sie zmienia i czy w ogóle się zmienia,ale czy coś może działać w takiej...................
odpowiedz
avatar
11:43 15-11-2009 | IP Hash: 3bgd94fgw
~madziaaa99

bio ja akurat z Legnicy i chcialam zobaczyc :p
odpowiedz
avatar
11:42 15-11-2009 | IP Hash: 3bgd94fgw
~madziaaa99

nie dzila ale dlaczego ktos wieemoticonemoticon
odpowiedz
Wortal WorldCam.pl nie ponosi odpowiedzialności za komentarze Użytkowników zawarte pod kamerami, w postach na forum oraz jakichkolwiek innych miejscach wortalu. Zastrzegamy sobie prawo blokowania, usuwania oraz modyfikacji komentarzy zawierających treści niezgodne z polskim prawem lub uznane jako obraźliwe.

Zobacz także: